Зеленська сільська рада
Івано-Франківська область, Верховинський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Видача посвідчення про статус гірського

           Про нові правила видачі посвідчення громадянина (громадянки), який (яка) проживає, працює (навчається) на території населеного пункту, якому в установленому порядку надано статус гірського (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1996 № 345 в редакції постанови Кабінету Міністрів України 593 від 24.05.2024)

           Для отримання посвідчення громадяни звертаються до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради за місцем постійного проживання. 

           Для отримання посвідчення громадянин може звернутися також до посадової особи центру надання адміністративних послуг або до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (в разі відсутності центру надання адміністративних послуг), яка повинна передати подану заяву про видачу посвідчення (далі - заява) разом з необхідними документами відповідному органу соціального захисту населення не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дати отримання.

           Рішення про видачу або відмову у видачі посвідчення приймається у місячний строк із дня надходження заяви з необхідними документами до органу соціального захисту населення.

           Про нові правила видачі посвідчення громадянина (громадянки), який (яка) проживає, працює (навчається) на території населеного пункту, якому в установленому порядку надано статус гірського (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1996 № 345 в редакції постанови Кабінету Міністрів України 593 від 24.05.2024)

           Для отримання посвідчення громадяни звертаються до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районної держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті ради за місцем постійного проживання. 

           Для отримання посвідчення громадянин може звернутися також до посадової особи центру надання адміністративних послуг або до уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради (в разі відсутності центру надання адміністративних послуг), яка повинна передати подану заяву про видачу посвідчення (далі - заява) разом з необхідними документами відповідному органу соціального захисту населення не пізніше ніж через п’ять робочих днів з дати отримання.

           Рішення про видачу або відмову у видачі посвідчення приймається у місячний строк із дня надходження заяви з необхідними документами до органу соціального захисту населення.

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь